dinsdag 15 oktober 2013

Inspiratie, nieuwe boekenkast

Ik heb teveel boeken. Nou ja, niet zoveel boeken, maar gewoon te weinig plaats. 
Daarom ben ik op zoek naar nieuwe boekenkasten of planken of andere originele opbergideeën. 

Deze creaties vond ik al geweldig:
 Die laatste kast is zo leuk! Zeer origineel!


Ik houd wel van het 'takken-thema', maar het lijkt me zeer moeilijk om zelf te maken en te duur om te kopen.
De tweede foto hierboven is echt mijn droomboekenkast! 

Kan je jezelf al voorstellen, zittend in zo een knus hoekje? Ik alvast wel!
Het rekje vind ik ook zeer leuk en knus.

Deze drie laatste ontwerpen doen me denken aan sprookjes. Vooral de laatste foto lijkt zo uit Alice in Wonderland te komen. 


Hoe zien jullie droom boekenkast- plank eruit? 

Groetjes, 
Adelien

1 opmerking:

  1. Zo leuk :D Die laatste van de eerste rij vind ik echt super mooi ^^
    Verder zou ik echt een boekenkast willen net zoals op plaatje 2 van de 2e rij, zooo pretty <3

    BeantwoordenVerwijderen